
Hvorfor miljøvennlig dugnad

HVORFOR MILJØVENNLIG DUGNAD?
Et dugnadskifte
Bærekraft, samfunnsansvar og miljø er et svært dagsaktuelt tema for tiden, og høster enorm oppmerksomhet i media. Er det egentlig så rart?
Utangspunktet for denne oppmerksomheten har blant annet vært det økende nivået Co2 og hav som fylles opp med plast og annet avfall, luftforurensing m.m.
Som en dugnadsaktør har det derfor vært viktig å ta vår del av ansvaret og derfor tilby produkter og arbeidsdugnader som kommer fremtiden i møte og ikke motsatt. Vi tror ikke på at forbrukeren kommer til å benytte eller støtte formål hvor innholdet ikke er miljøvennlig i fremtiden. Vi ser at den vanlige tradisjonelle dugnaden ikke fungerer like godt lenger - og vi må tilby noe mer for å oppnå ønsket effekt hos de som gjennomfører dugnad og ikke minst for forbruken/sluttkunden på så måte.
Butikkprismatch
Det er ikke bare viktig å flytte noe av fokuset bort fra enn selv for å oppnå suksess når det komme til dugnad. Dette er fordi pengene går til deg og da til et formål som ikke kan anses som et «veldedig» formål i den forstand. I tillegg til å ha miljøvennlige produkter og tjenester er det viktig at man til en viss grad kan matche butikkpriser på tilsvarende produkter. Takket være fantastike avtaler og lang tids hardt arbeid, har vi forhandlet frem unike innkjøprspriser som kommer kundene våre tilgode. Hos oss har vi produkter som også selges i butikker hvor dere som kunde kan matche butikkpris og samtidig ha høy fortjeneste på hvert eneste salg dere gjør. Dette er noe vi gleder oss stort over da det «typiske» dugnadspåslaget er 50-100% enn hv aman kjøper produkter for i butikk. På enkelte produkter er vi også noe billigere enn i butikkhyllene. Dette muliggjør raske og gode inntjeningsmuligheter.
Velg grønn dugnad
Grønn dugnad gir enorme muligheter for raskere, lønnsommere og hyggeligere dugnad ettersom man flytter fokuset bort fra enn selv og sitt formål og over på noe så dagsaktuelt som klimakrisen og bærekraftige løsninger. Det vil ikke holde i fremtiden at produktene og tjeneste har de riktige sertifiseringene når ikke selve produktet er miljøvennlig. Grønt Punkt, FCS Merket, EU Ecolabel er sertifiseringer vi er stolte av, men vi gir oss ikke der. Derfor passer vi på at vi har så nødvendige sertifiseringer til produkter som trenger dette, men at også produktene i seg er miljøvennlige. Slik blir det gode resultater av både samfunnsmessige og økonimisk sett for vår kunder og forbruken av produktet.
Tørr å tenke nytt
Nyskapning, innovasjon og stå på vilje er avgjørende for å levere optimale løsninger for kunder, forbruker og andre involverte. Derfor satser vi i Dugnadsgiganten på plantebaserter bioprodukter, organiske produkter og resirkulerbare produkter. Gjennom flere produkter hos oss støtter vi også RAFIKI som er et barne og ungdomstilbud i Tanzania. Det er tøft å satse, men for at det fortsatt skal være mulig å samle inn penger til russegruppen, klasseturen eller fotballcupen i årene fremover var det viktig å ta nødvendig grep for å følge utviklingen og forbrukeratferd i samfunnet. Derfor er viktig å være fremoverlent for å alltid kunne tilby de beste løsningene.
Sammen når vi målene
Det er ikke tvil om at man ønsker flere «kort» å spille på når man skal samle inn penger og gjøre dugnad for ulike formål enten det er idrettslaget, russegruppen eller klassen. Jo flere fordeler og konkurransefortrinn man har desto større er sannsynligheten for suksess, og hva er vell bedre enn det? Når du nå kan matche butikkpriser, velge miljøvennlige produkter som bidrar til et bedre og mere bærekraftig miljø skal du nesten prøve om du ikke lykkes. Vi er her for å hjelpe deg og dere med hva det måtte være, og kommer til å fortsette å kjempe for miljøvennlig dugnad fremover.

Bruk bilder for å dele innlegget i flere separate avsnitt
Det er verdt å spandere litt tid på å bryte din tekst i flere avsnitt ved hjelp av overskrifter. Hovedavsnittene kan illustreres med bilder som henger sammen med innholdet.
Du kan også bruke blokksitat for å utheve sitater.
Det er her du kan begynne å skrive din tekst. Det er bare å klikke og sette i gang. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et.